Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pakalpojumu, dzīvokļa vai mājas īpašniekam pašvaldībai jāiesniedz:
- aizpildīts iesniegums;
- īpašuma tiesības apliecinoši dokumenti.
Dokumentus var iesniegt klātienē Klientu apkalpošanas centros Cēsu novada teritorijā, nosūtīt pa pastu, kā arī izmantojot E-adresi vai pa elektroniski parakstītu iesniegumu var nosūtīt arī pa e-pastu.
Noskaidrot savā īpašumā deklarētās personas iespējams elektroniski, izmantojot portālā www.latvija.lv pieejamo pakalpojumu "Manā īpašumā deklarētās personas".Pakalpojuma saņemšana
Pašvaldība izskata iesniegtos dokumentus un 30 dienu laikā sniedz atbildi par lēmumu anulēt ziņas par deklarēto dzīvesvietu.
Lēmumu iespējams saņemt klātienē, pa pastu vai elektroniski.